keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Who are you testing? Who are you controlling?


NikitA - Искусаю (Bitten)

Haha laitoin tän biisin pienellä epäilyksellä. NikitAn biisit on tajuttoman hyviä, mutta noi videot ja biisien sanat vähän - erikoislaatuisia. Mut niin tuntuu olevan kaikkien muidenkin itä-eurooppalaisten popparien biisit.. :D

Mut joo. Mun piti käydä Petran kanssa eilen vähän kuvailemassa, mutta me intouduttiin alennusmyynneissä niin, että käytettiin kaikki aika shoppailuun. Mä yritin pitää oman budjettini mahdollisimman pienenä, että voin tuhlata rahani sit Tallinnassa, mutta koin heti Hennesille päästyäni ison ongelman. Oon etsinyt ihan liian pitkään täydellisiä lappuhaalareita (pitkä- tai lyhytlahkeisia) ja sovitellut niitä varmaan miljoona paria, mutta löysin lopultakin ne oikeat! Nyt mua vain pelottaa, että kaikilla on samanlaiset, niin kuin Hennesiltä ostettujen vaatteiden kohdalla tuppaa käymään. Mut ihan sama, nämä ovat maailman parhaimmat!




Koska mun sisäinen materialistini kiljui vieläkin, en vaan voinut vastustaa Sokoksen kempparia. Ostin hillitysti kaksi Goshin nudepalettia ja vähän kuivashampoota. Klippoteket oli viime kerralla loppu, mutta nyt sitä sai taas ja mun kesä pelastettu. Ostin vertailuksi Biozelliä (joka muuten tuoksuu ihan samalta) ja kerron teille salaisuuden. Klippoteket voitti. (Buddies-kassin ostin muuten jo kauan aikaa sitten. Sopi vaan hyvin kuvausrekvisiitaksi..)





Hengaan varmaan loppupäivän haukkujen kanssa kotosalla, koska sisällä on ihanan viileää ja tuuletin ja muu perhe lähti maalle. PLUS että intouduin taas vähän pelaamaan (The Legend of Zelda - Ocarina of Time !!!) ja mulla on yksi pahis hoidettavana. Se vaan aina tuntuu voittavan mut.. Hehe.

Pitäkää hauskaa, syökää jäätelöö ja ottakaa paljon aurinkoo! Mä lueskelen vähän aikaa teidän blogejanne (vielä ehtii linkittämään!) ja menen sen jälkeen nautiskelemaan ulkoilmasta ja lämmöstä. (:

3 kommenttia:

  1. Voi vitsi, oot niin söpö!
    Ja ihastuin aivan täysillä sun lappuhaalareihin, mun on ihan pakko hankkia tollaset kans :D

    VastaaPoista
  2. Thank you for your comment on my blog. I like your headband :)

    xx
    Alan

    VastaaPoista
  3. NikitA:aaaa whaaaat?! Ylpeä venäläistaustani nostaa päätään tässä vaiheessa :----D !

    Ja ootpas hemmetin söpö!

    VastaaPoista