perjantai 8. heinäkuuta 2011

Ansku on kiva malli.























< valokuvausavautuminen >
Jälkikäteen kun katselin näitä kuvia niin oon aika pettynyt. Ja myös vähän turhautunut, koska mulla ei yksinkertaisesti ole mitään ideoita kuvia varten. Valokuvaaminen on ihan överikivaa, mutta olen ehkä liian teoreettinen ja käytännöllinen, koska oma mielikuvitus ei riitä uusien kuvausjuttujen keksimiseen. Lisäksi olen niin tympääntynyt tohon objektiiviin ja sen epäluotettavuuteen.
Mielessäni siintää Sigma 50 1.4. Katsotaan sit syksyllä. Sen hintaan mun kyllä pitää myydä noi nykyiset objektiivit pois. Argh!
< / valokuvausavautuminen >

4 kommenttia:

  1. jibiii! ja mitämitä, noi kuvathan on just kivoja vaikka itse sanonkin :D meniks ne mun ottamat ihan plörinäks? olin jo nii tympääntyny niihi hyttysiin siinä vaihees ... =D

    VastaaPoista
  2. Meni koska huidoin kaikissa hyttysiä :DD Voin kertoa, että mun vasemmassa polvitaipeessani on tällä hetkellä kuus hyttysenpistoa. Ja sit ne pisti mua paidan läpi mahaan!

    VastaaPoista
  3. Satu älä lannistu! Kuvat oli varsin kauniita, semmosia herkkiä ja pehmeitä jos jotenkin pitäis luonnehtia. Mun mielestä käsittelet kuvat tosi kivasti, tulee semmonen utuinen ja satumainen tunnelma :) Portailta otetut kuvat oli mun suosikkeja! Malli on myös erittäin luonteva ja kaunis :)
    Mielikuvituksen puutteesta tuli mieleen... Kokeile joskus jotain missä joudut ottamaan kuvat alhaalta tai ylhäältäpäin. Tai tilannetta jossa joku on liikkeessä eikä poseeraa kameralle ollenkaan, kiikkumista, lasten leikkiä, uimista, beach volleyta. Jotain ihan arkipäivän tilannetta tms :)

    VastaaPoista
  4. Vooi että. Elä ainakaan missään nimessä lopeta valokuvausta! Ideat tulee sitten jos tulee :) Pidän kuvistasi - sama se onko niissä suurempia ideoita. Joskus on ihan hyvä olla sisällöltään neutraalimpia kuvia :) Joskus ainakin itse kaipaan sellaisia esim elämän stressaavissa tilanteissa, silloin on aina ihana kattella kuvaa, joka vain yksinkertaisesti on kaunis - sun kuvasi ovat sellaisia :)

    VastaaPoista