maanantai 3. lokakuuta 2011

Epäjärjestelmällisyydenlistyttämättömyydelläänsäkäänköhän


Mew - Eight Flew Over, One Was Destroyed

Kävin aamulla yhdellä oppitunnilla ja totesin, että koulun tuolit yhdistettynä muistiinpanojen kirjoittamiseen ovat tappoa. Onneksi päivää piristi postin mukana tullut ilmoitus Cybershopin lähettämästä kirjatusta kirjeestä. Joku voi ehkä arvata mitä paketti sisältää. ;)

How ever, olen hengannut koko päivän kotona, vaihdellut epätoivoisesti istuma- ja makuuasentoa ja koittanut löytää sen maagisen asennon, jossa selkä kipuilisi kaikista vähiten. Olen leikkinyt puolitoista päivää rampaa ja ärsyttää jo nyt! Juuri silloin, kun haluaisi olla liikkeessä ja tehdä sitä tätä tuota, niin se ei ole mahdollista. Onneksi elämä ei ole sentään niin kamalaa, ettenkö olisi pystynyt kokkaamaan maailman parasta ruokaa: basmatiriisiä ja hapanimeläananaskanaa. Omnomn.



Seuraavaksi luvassa on operaatio lakitieto & EU-kurssi. Pitäisi alkaa jo kertailemaan aiemmin opiskeltuja asioita, kun pelkään etten ole kokeessa ihan kärryllä. Ja ne ylioppilaskirjoituksetkin kolkuttavat koko ajan olan takana. Vaikka oon yrittänyt vannoa itselleni, etten ota mitään stressiä koulun suhteen, niin tänä vuonna olen tajunnut, että pitäisi ruveta kertaamaan ensimmäisiä kursseja. LLL (lukematta läpi lukion)-taktiikka ei sittenkään toiminut, koska mulla on perustiedoissa aika isoja aukkoja. Hupsista!

5 kommenttia:

  1. vitsi katoin et jätskiä ja jotai toffeepaloja, vähän meni pilalle ku luin tekstin::D

    VastaaPoista
  2. Saana, voi kiitos. (:
    Anon, sori jos pilasin sun mielikuvasi. :D Olisi selkeästi pitänyt jättää kertomatta mitä lautasella on.

    VastaaPoista
  3. Resepti tohon kanaan!

    VastaaPoista
  4. hei annoin sulle haasteen mun blogissa, joten jos et oo vielä tehny ja haluat tehdä, niin käys kattoon. :-))

    VastaaPoista