sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Close my eyes, here you are


Emeli Sandé - Daddy


Mun viikonloppuni on sujunut taas kotona hengatessa. Perjantaina kävin Lievestuoreella juhlistamassa luokkakaverin syntymäpäivää ja lauantaiaamuna käytiin villisporukan kanssa treenaamassa agilitya. Nyt oon vaan löhönnyt kotona, yrittänyt lukea yhteiskuntaoppia ja ruotsia ja katsonut Schindlerin listan. Mun elämästäni on tullut kamalan tylsää ja blogin päivittämisestä hankalaa, kun viikossa enemmän on huononaamapäiviä kuin laki sallisi.

Tällä hetkellä mua stressaa vanhat ihan kamalasti. Soviteltiin just äidin kanssa pukua ja tehtiin siihen vielä pieniä korjauksia (ommeltiin paikalleen irronneita neppareita jne). Kampaajan kanssa oon sopinut kampauksesta jo aikapäiviä sitten, iho on yhtä kauniin ruskettunut kuin kesällä ja meikkiä on treenattu vaikka kuinka monta kertaa, mutta mua jännittää ihan kamalasti ajatus tulevasta perjantaista. En edelleenkään tunnista tanssien nimiä (osaan kyllä kaikki) ja oon ihan varma, että tulen möhlimään vielä tosi pahasti koko koulun edessä. Toivottavasti en vaan tee sitä juuri siinä tanssissa, jonka tanssin eturivissä, hehe. Oikeastaan enemmän kuin tansseja odotan sitä, että päästään syömään porukalla hienoon ravintolaan, saadaan fiilistellä koko päivä kunnon prinsessoina ja juhlitaan jatkoja Himoksella.

Mulla oli tänään tylsää, joten napsin omasta Fashiolistastani kivoja vaatekollaaseja, jotka voisin kuvitella pistäväni päälleni.







Nää on just sellaisia vaatteita joita rakastan yli kaiken ja joita haluaisin pitää päälläni. Pitää vähän miettiä, että mihin suuntaan tässä tulee vaatekaapin sisältöä muokattua, jos tää pieni kiinteytys-/painonpudotus-/hoikistumisprojektini onnistuu. Oon kyllä huomannut, että kroppa on alkanut selkeästi kiinteytyä ja osa rasvasta on vaihtunut lihakseen, mutta töitä on tehtävä ihan hirmuisesti. Onneksi motivaatio liikkumista kohtaan on noussut ihan kamalasti, koska pelkäsin pitkään ettei multa löytyisi riittävästi intoa treenaamiseen. Kyllä sitä vaan kummasti löytyy reippautta lähteä Combat-tunneille kerta toisensa jälkeen. Siitä huolimatta, että salissa saattaakin joutua ruotsin- tai englanninopettajan viereen jumppailemaan.. :D Ootan ihan innolla noita uusia Les Mills-tunteja, jotka ainakin meidän keskuksessa lanseerataan 3.3. Kävin etukäteen urkkimassa Combat 51:n tracklistia ja oon vähän pettynyt sen suhteen, mutta ehkä siihen vielä tottuu. Toi nykyinen sarja kaikkine biiseineen on vaan ihan loistava, just tarpeeksi mättö!

Nyt öitä, mä menen katsomaan illan piristykseksi pari jaksoa iCarlya (joo..) ja sen jälkeen nukkumaan. Onneksi koulupäivä alkaa huomenna vasta kymmeneltä ja saan nukkua edes vähän pidempään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti