perjantai 9. marraskuuta 2012

perjantai













Janni ja Juuni kävivät eilen piristämässä mun yksinäistä ja ankeaa viikkoani. Mulla oli maanantaina ruotsin koe ja opon tunti, mutta sen jälkeen olen viettänyt kaiken ajan kotona. Kolmen vapaapäivän aikana luin, nukuin, jatkoin Täydellisten kolmannen tuotantokauden katsomista ja järjestelin työasioita. Jannin ja Juunin visiitti tuli enemmän kuin tarpeeseen kaiken tylsän keskellä ja kävin tyttöjen kanssa palelemassa Harjun portailla, jotta saatiin todistusaineistoa Jannin hienoista hiuksista. Samalla koluttiin Eko centerin kirpparia Tiivi Taavin veskan, halvan tuolin ja mustan hameen toivossa. Yhtäkään en löytänyt, joten etsinnät jatkuvat toistaiseksi.

Kävin myymässä keskiviikkona kasan kirjoja ja tienatuilla rahoilla nappasin Hennesiltä mukaani ihanankamalan takin. Mun on pitänyt hankkia täksi talveksi villakangastakin kaveriksi karvakaulus, mutta sainkin pelkän hyvän kauluksen hinnalla koko takin, joten sanoin kyllä kiitos. En vielä tiedä mitä ajattelisin tuosta viritelmästä, mutta ehkä uskaltaudun käyttämään sitä jossakin!

Pitäkäähän hauska viikonloppu, minä nautin koiranäyttelystä ja kotikenttäedusta. Huomenna en aio herätä ennen kahdeksaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti